sajtóper

|
Ismét pert vesztett az Origo

„Erzsébetváros Önkormányzatáról valótlanságokat állítottunk…” Újra ez lesz olvasható az Origó címlapján, miután ismételten, jogerősen pert vesztettek az önkormányzat ellen. Ahogy korábban, most is azért bukták el a pert, mert – ahogy a bíróság fogalmazott – valótlanul tájékoztatták az olvasókat. Azt írták, hogy az önkormányzat 10 évre titkosította a Czeglédy és Társai Ügyvédi irodával kötött szerződéseket.
Read More

|
Pert nyert az önkormányzat

A Magyar Nemzet elsőfokon pert vesztett, mivel valótlanul állították, hogy Erzsébetváros Önkormányzata csökkentette az önkormányzati dolgozók – köztük az óvodapedagógusok – fizetését, továbbá azt is valótlanul híresztelte, hogy Erzsébetváros Önkormányzata éves szinten 100 ezer forintos ruhapénzt és az Erzsébetváros-pótlékot is megszüntette már a veszélyhelyzet elrendelése előtt. A pert a polgármester indította a Fővárosi Törvényszéken. Most a
Read More

Vádlottak padján a TV2 sztárjai

A hvg.hu számol be arról a rágalmazási perről, amelyet Marsi Anikó, Gönczi Gábor, Andor Éva és a TV2 hírigazgatója, Kökény-Szalai Vivien ellen indított Czeglédy Csaba. A Pesti Központi Kerületi Bíróságon csak a  hírigazgató nem jelent meg. Czeglédy Csaba a sajtóperek mellett magánvádas eljárást kezdeményezett, büntetőfeljelentést tett rágalmazás, „hamis és valótlan tartalmú felvétel készítése és nyilvánosságra hozatala miatt” Kökény-Szalai Vivien és bűntársai ellen a TV2 lejárató riportjai miatt.
Read More