3,7 milliárd forintot költött el a kormány a melegellenes népszavazás sajtóhirdetéseire. (Telex)
Az Állami Számvevőszék honlapján közzétett adatok szerint a kormány csak az elektronikus és a nyomtatott sajtóban közel 3,7 milliárd forintot költött el a melegellenes népszavazási kampányra. A K-Monitor összesítése alapján az összeg nagy részét nem meglepő módon a Mediaworks termékeinél költötték el, közel 70 százalékban ide ment a pénz. Ez önmagában több mint amennyi kampánytámogatást a pártoknak adtak.

Kunhalmi Ágnes: Az ártalmatlan emberekkel szembeni, szürreális állításokkal való uszítás helyett a kormány költhetne ilyen összegeket például gyermekétkeztetésre, bölcsődék, óvodák, iskolák fejlesztésére, vagy épp a védőnői, gyermekorvosi, családsegítő hálózatok megerősítésére, amellyel valóban a gyermekek jóllétéhez, védelméhez járulna hozzá. A kormány viszont inkább gyűlöletkeltésre költötte ezt a pénzt, amelynek eredménye egyébként éppen a szándékaival ellentétes, emberi jogi szervezetek által sürgetett érvénytelen népszavazás lett.
MSZP
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.